piątek, 4 stycznia 2013

Początki są trudne...


Jestem stylistką – perfekcjonistą, wielbicielką szpilek i męskiej stylizacji. Kocham krówki mleczne, huśtawki, spacery po Warszawie. Skończyłam ukrainistykę, ale od zawsze pasjonowała mnie moda, dlatego to z nią związałam swoje życie zawodowe. Zaczynałam od stażu w dziale mody w magazynie Gala, gdzie byłam asystentką szefowej działu mody. Dzięki temu miałam okazję poznać wiele gwiazd i projektantów mody. Współpracuję przy różnego rodzaju sesjach zdjęciowych, kampaniach reklamowych, pokazach mody, produkcjach video i reklamach telewizyjnych. Pracuję także jako osobista stylistka i personal shopper oraz piszę teksty o tematyce modowej. Dla portalu Stylomaniak.com udzielam porad czytelnikom i pokazuję, jak przenieść modę z wybiegów do swojej szafy. Jestem redaktorem Confashion Magazine, dla którego przeprowadzam wywiady z ludźmi ze świata mody i sztuki, by pokazywać sylwetki utalentowanych, młodych twórców.

Dlaczego blog? By pokazywać, co w modzie piszczy:)

Zaczynałam pisać bloga chyba ze cztery razy, w rożnych formułach, ale nie miałam dość zaparcia i systematyczności, innym razem jakoś nie wiedziałam o czym właściwie ma być ten blog, formuła szafiarska natomiast w ogóle nie jest dla mnie. Co tym razem z tego wyjdzie? Zobaczymy:p

Dlaczego modystka? Z kilku powodów. Teoretycznie to kobieta zajmująca się zawodowo wyrobem i sprzedażą damskich kapeluszy oraz ręcznie wyrabianych dodatków takich jak np. woalki, ale mi kojarzy się trochę inaczej. Jeszcze jako dziecko, nazywała mnie tak babcia, bo lubiłam się stroić, może dlatego tak lubię to słowo. Poza tym kocham kapelusze, a od bycia modystką zaczynała Coco Chanel. Ot i cała filozofia:)
Zapraszam do czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz