wtorek, 16 kwietnia 2013

W roli głównej - biała koszula

Tak jak pisałam w poprzednim poście (http://modystka.blogspot.com/2013/04/meski-must-have-biaa-koszula.html) biała koszula nie musi oznaczać nudy. Jest jedyną z najbardziej uniwersalnych i wdzięcznych części garderoby, bo można ją nosić praktycznie do wszystkiego. Ja przygotowałam dla Panów trzy propozycje stylizacji z biała koszula w roli głównej.

Pierwsza stylizacja jest w rockowym stylu, kojarzy mi się z Jamesem Deanem. skórzana kurtka nadaje koszuli drapieżności, a trampki nonszalancji, nie bójcie się łączyć pozornie niepasujących do siebie elementów - moda to zabawa!
Idealnym dopełnieniem będzie klasyczny model okularów Clubmaster lub Wayfarer.

Druga propozycja to casualowy zestaw składający się z białej koszuli, chinosów (jesli jeszcze nie posiadacie ich w swojej szafie - nadróbcie to - na wiosnę nie ma lepszych spodni) w kolorze czerwieni i granatowego kardigana z ciekawa lamówką. Całość uzupełniają boat shoes i torba na ramię. Jeżeli lubicie dodatki, możecie dodać także szelki.


Kolejny zestaw to połączenie klasyki i swobody. Biała koszula i granatowa marynarka nie mogą wyglądać źle, a miętowe bermudy dodają luzu. Wielu mężczyzn unika krótkich spodenek, ale możecie mi wierzyć - jeśli raz je włożycie w upalny dzień, na stałe zagoszczą w Waszej szafie. Mokasyny idealnie nadają się do nich, bo nosimy je do gołych stóp.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz